Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2011 17:55 - Инелия Бенц: КОСМИЧЕСКИ КОРАБ „ЗЕМЯ” - И КАПИТАНЪТ СИ ТИ
Автор: samorasla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16487 Коментари: 18 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Изместването достигна до финалната си фаза...сега всичко зависи от теб. През седмицата от 22 до 28 август 2011 бях учтиво помолена от Източника да се отдръпна настрана. Това не се случва често, рядко е, и обикновено трае няколко минути, часове или най-много няколко дни. Този път беше за цяла седмица.

Какво означава това? Това означава, че аз оставям „физическия си носител” в тази матрица на реалността, но аз, съществото, излизам навън. Тялото, фините тела и „осъзнатостта” остават, то е като да гледаш филм или да караш кола по магистралата, като нечие тяло кара колата, но този някой гледа от далече.

И докато наблюдавах „реалността” от отвън можех да усетя огромни измествания, скокове, големи промени, стените между измеренията стават тънки, моите „човешки” възприятия засичаха движение, светлини и сенки.

След това бях помолена да се върна. И новината е голяма. 

По същото време моя приятелка Лусия Рене, популярен мистик и провокатор, изпрати бюлетина си. В бюлетина си тя изразяваше чувството си относно оставянето на старото и навлизането в Новото. Тя написа: 

„ Гледали ли сте Властелинът на пръстените или може би сте чели едноименната трилогоя на Толкин? Ако да, вероятно си спомняте една от последните сцени където елфите, Билбо, Фродо и Гандалф се качват на красива, дървена лодка, отплават от пристанището и изчезват от погледа. Те заминават за новия свят. „ Това е”, помислих си. „Този момент от филма улавя усещането перфектно!”

Като, че ли и аз съм се качила на лодка и отплавам към неизветсното. Неизвестното не е плашещо. Всъщност е много спокойно. Носи усещането за завръщане към нещо отдавна забравено” Лусия Рене 

Знаех, че нещо става, уникално време, но не разбирах какво се е случило, защото бях извън, а и защо бях извадена от картината докато това се случваше?

Лусия и аз си поговорихме за това. И докато говорехме какво е преживяла всяка, аз разбрах истината.

Както тя го нарича Разделянето на Световете. Това събитие, споменавано от много, чакано от милиони, споменато в религии и култури по света, се беше случило. Поне толкова знаех. Душите са  разделени между светлината и тъмнината, будни и спящи, осъзнати и слепи.Това, което разбрах е, че имаше две причини да бъда извадена от уравнението.

Първо, това не е моята игра, аз съм тук само да повишавам нивото на вибрация на планетата, включително и колективното. Не избирам аз резултата от колективното, или на неговите участници, колективното избира това. Освен това, не се бях съгласила с този изход. Много исках, да, много исках всички човешки същества да бъдат повдигнати в техните вибрации, за да се събудят достатъчно и да направят информиран избор. Но това не стана. Споразумението беше сключено преди около година, какво да стане с тези, които няма да са будни достатъчно, за да направят избор. Споразумението беше, че „тъмните” ги взимат в тяхната нова реалност. Реалност където робството, болката, страданието и страхът властват. Защо? Защото има едно нещо в тази игра, което се нарича „свободна воля”. Населението беше информирано и ако някои индивиди решат да пренебрегнат тази информация, означава, че не искат да знаят. Означава, че някой друг може да вземе решение вместо тях. 

Второ, преместването на тези милиарди души към тъмнината щеше да е прекалено болезнено за мен да го „преживея” и оцелея в човешка форма. Сърцето ме заболя. И това ме изненада...не съм си мислила, че ще го усетя. Това беше, което колективното избра в крайна сметка. Но моето физическо и фини тела усетиха загубата. Дали това е его? Вероятно.

Тази тъга, дълбока мъка, съм ги усещала и преди. Преди няколко седмици бях се свързала с Лемурийското колективно съзнание. И това беше, което те изразиха. Тогава разбрах, че назад в историята на Земята такова разделение се беше случвало и тъгата, която Лемурийците са изпитали  заради изоставянето на братята им, всички тези хора, които не бяха се събудили. И това, което наричаме „ Средната Земя” е Земята, която се е придвижила напред, към по-високо измерение, заемайки същото разположение, но в различна време/пространствена вибрация.

И това се е случило отново.

Това, което преживяваме сега, тази седмица, присъствието на страх, тъмнина, война,  бедствия, страдание и спящи, това е сянката на предишната реалност. Единствения начин да я премахнем е като преработим страха и инжектираме светлина и любов в планетата, ВЕЛИКО ВРЕМЕ. Големи събития като урагана в Ню Йорк, кометата Еленин, които се „предполагаше”, че ще създадат хаос в някои райони, отминаха ей така. Машината на Страха пада. Човешкият дух печели. В следващите 3 поколения спящите и техните господари ще напуснат планетата, за да живеят техния живот и няма да могат да се върнат. Какво ще се случва през тези години зависи от нас. 

Сега важната информация: Как ти като индивидуалност, управляваш Кораба? Защото както виждаш, ти можеш. 

Научи правилата. И първото и най-важно правило за научаване е, че каквото и да се случва на планетата или в живота ти, не би могло да се случи без твоето съгласие. И всичко, което се е случило, се е случило, защото си се съгласил/а или не си упражнил/а правото си на глас

Не съм аз тази, която избира дали тези милиарди спящи ще бъдат обгрижвани от нас, принудени да се събудят или оставени на избора им да останат заспали, не поемащи отговорност за действията си, оставящи „тъмните” да са отговорни за тях докато ги отвеждат в по-плътна и тъмна Земя.

Не съм аз тази, която избира колко бързо ще махнем сенките и ще встъпим изцяло в новата високо вибрираща реалност. Защо да чакаме 3 поколения като можем да го имаме след 3 месеца? Ние решаваме. Ние решаваме с какво ще се съгласим и с какво не. 

Всички ние упражняваме правото си на глас: 

Изберете си човек, ситуация, място, лична тема, или световно събитие, с което не сте съгласни. Сега нарисувайте червен кръг около него с една пресечена черта. Кажете думите „Не съм съгласен/а с това”. След това визуализирайте това, което искате да видите, това, с което сте съгласни и сложете зелено тикче до него.  Това е много, много просто и бързо. Толкова, че някой може да си помисли, че не би могло да промени живота му, но може. Опитайте. Опитайте с големи неща и с малки неща. Използвайте го всеки ден и наблюдавайте. Какво ще загубите, ако опитате? Нищо.

Инелия

http://ascension101.com/en/ascension-information/45-august-2011/144-spaceship-earth-and-you-are-the-captain.html

Служители на Светлината - ПРОБУЖДАНЕТО на 11 септември 2011 г. в 03:05








Гласувай:
6



1. анонимен - прилики и разлики с теорията на Дънов
17.09.2011 11:51
интересно ми е, как се вписва в Гносиса теорията на Дънов - 6-та под-раса е тази, която е призвана да посади и култивира главните характеристики на бъдещата VІ коренна раса. Културата на 6-та подраса, на чието изграждане Учителят П. Дънов посвещава целия си живот и дело, е култура на Любовта
цитирай
2. samorasla - Според мен
19.09.2011 12:16
Според мен всички учения с Божествен произход се свалят на земята с цел да инициират любов и състрадание към ближния. И това е защото Любовта е енергия с най-достъпна за хората вибрация. Физическата любов дава възможност човек да зърне с крайчеца на духовните си очи величието и красотата на истинската безусловна Любов. Учителят П.Дънов и българското общество на Бялото братство допринасят изключително много да се опази що-годе вибрационното поле в нашата страна въпреки екстремните социални преходи, които трябваше тя да преживее.
цитирай
3. анонимен - Дънов смята, че Христовият Дух ще ...
19.09.2011 16:19
Дънов смята, че Христовият Дух ще започне да се вселява в подготвените души, като това вселяване може да се различи, като се съзерцава във вътрешното мисловно поле на съзнанието и в социалния живот проявата на Христовите Добродетели. Културата на 6-та подраса, на чието изграждане Учителят П. Дънов посвещава целия си живот и дело, е култура на Любовта, но тук, на земята!?
А според Гносиса човешкото същество, въплътено в тъмната материя, няма способността да освободи светлинния елемент със собствени сили, както и светлинната душа, затворена в него, не може да го направи. За да може да се говори за една нова земя, първо трябва да има едно ново небе. Това означава ликвидация на тоталния микрокосмос в пълния, дълбокия смисъл на думата и идването на съвсем друг. Това означава края на нашата тотална система. Ако имаме желание да се трансфигурираме (да се новородим и да възкръснем от мъртвите), това означава да загинем, да изчезнем съвсем. От нас не трябва да бъде намерено нищо, също и от висшето Аз: ГРОБЪТ ТРЯБВА ДА Е ПРАЗЕН! Всичко от старото небе и старата земя трябва да изчезне, да се премахне.
цитирай
4. samorasla - На същото ни учи и Учителя на Любовта Исус Христос
19.09.2011 17:34
анонимен написа:
Дънов смята, че Христовият Дух ще започне да се вселява в подготвените души, като това вселяване може да се различи, като се съзерцава във вътрешното мисловно поле на съзнанието и в социалния живот проявата на Христовите Добродетели. Културата на 6-та подраса, на чието изграждане Учителят П. Дънов посвещава целия си живот и дело, е култура на Любовта, но тук, на земята!?
А според Гносиса човешкото същество, въплътено в тъмната материя, няма способността да освободи светлинния елемент със собствени сили, както и светлинната душа, затворена в него, не може да го направи. За да може да се говори за една нова земя, първо трябва да има едно ново небе. Това означава ликвидация на тоталния микрокосмос в пълния, дълбокия смисъл на думата и идването на съвсем друг. Това означава края на нашата тотална система. Ако имаме желание да се трансфигурираме (да се новородим и да възкръснем от мъртвите), това означава да загинем, да изчезнем съвсем. От нас не трябва да бъде намерено нищо, също и от висшето Аз: ГРОБЪТ ТРЯБВА ДА Е ПРАЗЕН! Всичко от старото небе и старата земя трябва да изчезне, да се премахне.

На същото ни учи и Учителя на Любовта Исус Христос. Както и всички други Учители до 1987 г. Хармоничната конвергенция или по точно събитието с код 11:11. Възнесението като явление и резултат от Духовното просветление позволява човешкото същество да влезе в 5-то и по -високо измерение с физическо тяло. Разбира се, трансфигурирало, но без да е преминало през физическа смърт. Това е новата парадигма в човешката еволюция - преминаване в друго измерение чрез Възнесение, а не чрез възкресение или въплъщение.
цитирай
5. анонимен - Благодаря ти, samorasla. Това беше ...
20.09.2011 09:50
Благодаря ти, samorasla. Това беше много важно за мен, защото се опитвам сама да достигна до това познание, четейки твоя блог и на другите ти съмишленици.
Бъди благословена.
цитирай
6. samorasla - Успех, мила сестрице (((:
20.09.2011 12:53
анонимен написа:
Благодаря ти, samorasla. Това беше много важно за мен, защото се опитвам сама да достигна до това познание, четейки твоя блог и на другите ти съмишленици.
Бъди благословена.

Да вървиш сама по Пътя е твоят избор, това е прекрасно, и много смело!... Но е по-лесно с партньор или приятели. Добър тласък и плавно ускорение дава подходяща духовна група и общност. Но всичко това е много индивидуално. Затова и първите стъпки по Духовния път започват със себепознание - предизвикване на диалог със себе си, откриване на езика на своето тяло, на всяка наша клетка и орган - знаците, реакциите и другите сигнали, с които те контактуват с нас. След което следва диалога с нервната ни система - сетивност и нашите емоции, тяхното пречистване и извисяване. И така нататък и т.н. Пътят е дълъг, но това е също аспект на неговото великолепие.
Приятен Път! Желая ти успех!
цитирай
7. анонимен - Благодаря. Започнах през 1992г. с ...
21.09.2011 07:00
Благодаря. Започнах през 1992г. с мадам Блаватска, минах през всички големи учители, но знаех, че още търся. Когато стигнах до вашата школа разбрах, че съм стигнала до истината. През това време изучавах себе си, изплаших се, промених се, успях да разбера големите желания на другите , завист и злоба и да им простя, разбирайки ги. Струваше ми много, докарах си синдрома на Ходжкин.
Но когато чета твоя блог и тези на твоите приятели, глътка чист въздух навлиза в мен. Уча се от всички вас и благодаря на Господ, че ви има.
цитирай
8. annavissi - Възнесение, възкресение и въпл...
21.09.2011 16:44
Възнесение,възкресение и въплъщение-са много близки по своето значение думи. За 6-тата коренна раса-това е просто раса, която е от "някъде", където 3Д-то е прожектиране на филм. То, и за коренните хора е така, но те са прекалено "заети" с дребнави сметки, и турските сериали. :D
цитирай
9. анонимен - Сбърках, съжалявам. От бързане е. ...
22.09.2011 06:18
Сбърках, съжалявам. От бързане е. Синдромът е Хашимото.
Спокоен ден.
цитирай
10. samorasla - Светъл ден
22.09.2011 10:22
анонимен написа:
Сбърках, съжалявам. От бързане е. Синдромът е Хашимото.
Спокоен ден.


Болестите са като децата - колкото повече ги обгрижваме и обсипваме с внимание - толкова повече ни обсебват и ни правят зависими (((: По-добре да се отнасяме разумно с тях и да не ги храним излишно със страховете си.
цитирай
11. анонимен - С любов и благодарност за споделеното в блога :)
23.09.2011 02:42
А как се вписват болестите като кармична блокировка на програма за унищожение, най-общо казано, с личния избор? Не успявам да намеря отговора на този въпрос...
Според Инелия, аз имам правото да изразя своето несъгласие с болест, природно бедствие, война и да направя съзнателен избор с будно съзнание. Според автора на "Диагностика на кармата" поставянето на човешката воля над божествената е в основата на всички беди.
Наистина бих се радвала да прочета какво мислиш и ти благодаря предварително.

М.
цитирай
12. samorasla - Темата за болестите е обширна
23.09.2011 13:30
анонимен написа:
А как се вписват болестите като кармична блокировка на програма за унищожение, най-общо казано, с личния избор? Не успявам да намеря отговора на този въпрос...
Според Инелия, аз имам правото да изразя своето несъгласие с болест, природно бедствие, война и да направя съзнателен избор с будно съзнание. Според автора на "Диагностика на кармата" поставянето на човешката воля над божествената е в основата на всички беди.
Наистина бих се радвала да прочета какво мислиш и ти благодаря предварително.

М.

Темата с болестите е мн обширна и има своя хронология и развитие. Сега, когато квантовата наука е общодостъпна и хората започват да я възприемат все по задълбочено и привикват да откриват проявленията на квантовите полета във всичко съществуващо, отговорът е много лесен и простичък: Болестите, както и всичко, което ни се случва, е плод на реалността, която като индивид, група, общество или раса създаваме. Предстоящите десетилетия хората ще се научат да работят с енергиите и ще дойде време, когато болестите ще бъдат забравени, освен ако човек не е мазохист и реши сам и нарочно да си причинява страдания.
цитирай
13. annavissi - А как се вписват болестите като к...
25.09.2011 17:38
анонимен написа:
А как се вписват болестите като кармична блокировка на програма за унищожение, най-общо казано, с личния избор? Не успявам да намеря отговора на този въпрос...
Според Инелия, аз имам правото да изразя своето несъгласие с болест, природно бедствие, война и да направя съзнателен избор с будно съзнание. Според автора на "Диагностика на кармата" поставянето на човешката воля над божествената е в основата на всички беди.
Наистина бих се радвала да прочета какво мислиш и ти благодаря предварително.

М.
М. ,
здравей! Защо мислиш, че отказването да живеем "зле" е поставяне на човешката воля над божествената? Аз приемам, че кармата е вид "натрупване" на последствия от дадени действия, мисли и т.н.(без значение от този или друг/и живот/и)-можеш да избереш да продължиш да живееш с тези "последствия", или просто да се балансираш. Но в началото е най-трудно човек да приеме своите последствия за стореното. Примерно, някои го боли коляно. Той започва да пие лекарства, да ходи на нагревки-ако няма полза, сменя лекаря и т.н.. Докато един прекрасен ден, четейки някоя книга, решава да опита да промени начина си на мислене, плюс да продължи с лекарствата и нагревките. После, подобрявайки се, спира лекарствата или продължава да ги приема, но незнайно как-нищо не го боли. Болката е индикатор, че нещо в съзнанието ни има нужда от променяне или осмисляне! Че хората имаме нужда от изпитания имаме, но щом си научим урока-според мен, минаваме изпитанието и нататък! Иначе цял живот в "изпитание" си е вид "мазохизъм". А.
цитирай
14. анонимен - annavissi :)
05.10.2011 20:18
annavissi написа:
М. ,
здравей! Защо мислиш, че...
А. [/quote]
Здравей, А.
Чак сега виждам постинга ти...
Трудно е да формулирам в няколко изречения това, което ме вълнува.
Наясно съм, че болестта е физическо проявление на мисли или действия и че без промяна в начина на мислене не би могло да става дума за "изцеление", че не става дума за механичен процес - "аз искам еди-какво-си".
Мисля си също така, че няма правилни или грешни избори. Дори изборът да сме болни, вследствие на мисъл или действие, е наш. Отне ми време да осмисля факта, че кармата е в резултат на натрупани "грешни" избори и че новият избор, направен с осъзнаване и любов, би бил стъпка в "правилната" посока.
Колебанието ми се породи, както казах, след като изгледах клипа с интервюто на Инелия Бенц. Прекрасно интервю, почувствах с всяка клетка истинността в думите й...
От друга страна "Диагностика на кармата" ми помогна през годините много и съм наблюдавала простичкия закон за причина-следствие от особено близко разстояние (доста пъти болезнено).
Логиката на въпроса ми по-скоро е следната - че механичното желание за излекуване например (хванахме тази тема), без да е преминало през задължителното осъзнаване на причината за това, както и балансирането й, по-скоро би навредило, макар да е отново израз на свободната ми воля.
Защото би било желание да се излекува следствието, докато начинът на мислене остава непроменен.
Затова "аз искам еди-какво-си" таи в себе си сила, но и отговорност.
Иначе казано "внимавай какво си пожелаваш".
Този аспект може би не стои пред дълбоко осъзнатите хора, достигнали онова ниво на познание и мъдрост, което ги прави по-малко уязвими за дребните и не толкова дребни "човещинки".
Аз още съм на пътя и единственото, за което съм сигурна, е целта. За останалото слушам сърцето си. :)
Благодаря ти,
благодаря и на Саморасла още веднъж.
Поздрави,
М.
цитирай
15. анонимен - Има ли начин да сме добри и здрави?! ...
18.11.2011 20:39
Има ли начин да сме добри и здрави?! Ама не ми цитирайте книгите, защото съм ги чела. Да пише някой, който лично е добър и е оцелял!
цитирай
16. анонимен - Има начин !
10.01.2012 12:36
Има начин да сме добри и здрави и той е да променим НАИСТИНА всичко в нас-думите,мислите,делата,храненето ВСИЧКО.Аз лично го направих и продължавам да го правя всеки ден.Мисля, че който тръгне по този път доброволно от вътрешна необходимост да го направи не би могъл повече да се спре или да се върне назад.Това не става насила и се убедих, че наистина когато ученикът е готов учителя сам идва при него.Аз имах много учители и същевременно бях учител на други.Винаги ще има някой по напред от теб който да ти подаде ръка и някой по назад от теб на когото ти да подадеш ръка.Всички сме свързани в едно цяло и идва момент когато усещаш, че просто изпитваш радост от това да помагаш на другите които се нуждаят от твоята помощ и я искат ей така без да очакваш нищо насреща.Радвам се, че виждам все повече хора които започват да се пробуждат.Това е като лавина и нищо няма да го спре,а и не може вече. Нека светлината бъде винаги с нас!!!
цитирай
17. анонимен - Има начин, разбира се, винаги е въпрос на избор
26.01.2012 19:28
Има начин, разбира се, винаги е въпрос на избор. Нали и Инелия за това говори. Аз познавам хора, победили рака, защото са избрали да живеят. Ако съществото още не е толкова напреднало в управлението на енергията на материя, има субстанции, които могат да въздействат на автоимунни заболявания дори като Хашимото. Но важно е и намерението вложено в субстанцията. Важно е откъде го взимаш. Сириус-Д е едно българско изобретение на български учен химик - Димитров, което без излишна скромност може да се нарече панацея и лекува от травми, през инсулти и автоумунни заболявания, до разтрошени кости.
Много хора са чели и четат и книги и ченълинги и уж разбират, но не осъзнават. И не го живеят. Няма рецепта как да преминете границата от това, което си мислите че знаете, до преживяването. Всеки си върви по собствената пътечка. Да видим какво ново ще научим от Инелия в българското интервщ, което предстои тези дни.
цитирай
18. анонимен - adobe full version
19.02.2012 15:31
latest adobe edit pdf open source http://etbyppp.hostingsociety.com/acrobat-pro-10.html acrobat pro 10
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: samorasla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2524461
Постинги: 324
Коментари: 1283
Гласове: 737
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930