Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2011 14:31 - ХОМО СОЛАРИС
Автор: samorasla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6710 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 15.05.2011 19:26


ХИРА РАТАМ МАНЕК: Слънчево хранене

„Практиката на слънчевото хранене е изцяло от научна гледна точка и тя ще допринесе много за вашето добро здраве. Това е първоначалната практика за човешкото тяло, защото то е изградено от светлина. Този факт сега се приема дори от медицината. А щом сме изградени от светлина, ние трябва да се свържем с тази светлина. Работата на нашия мозък зависи в значителна степен от светлината.

Чрез светлината ние получаваме фотоните и силата на Слънцето. Когато се говори за нектар, елексир или мана, то под това се има предвид точно фотоните...

Човешкият мозък е един супер компютър и ние имаме програма, вградена в него. Ние имаме безгранични сили и ресурси, но не можем да ги използваме, защото мозъкът не получава достатъчно енергия. Ако мозъкът ни приема достатъчно енергия всички сили и ресурси ще се проявят. И чрез този процес ние ще се издигнем на все по-високи и по-високи нива...

Ще имаме прекрасно здраве и никакви проблеми в живота ни. Ще можем да запазим младостта си за дълго време, а процесите на стареене ща се забавят...”

Докторът по медицина от Филаделфия Маури Д. Пресман пише, че за човечеството са се появили надежди за излизане от старите граници. Надежди да управляваме телата и мозъка си чрез магнитната и слънчевата енергия. Тази нова опитност ще ни превърне в нова раса, по-съвършена в духовен и физически смисъл. Ще отпаднат необходимостите от скалпел и химически медикаменти, войните, които винаги се водят за територии, върху които се отглежда храна и имат петрол ще станат безсмислени. Ние ще имаме повече време и мотивация за духовни победи и контакти с други светове.

 По маянския календар днес е ден 12 на Жълто Планетарно Слънце, 11-та Луна  на Освобождението, петък - Плазма Алфа, на която съответстват интеркосмични вибрационни излъчвания, провокиращи гърлената чакра. Навярно те са причината да чувствам нужда да добавя от себе си: Тези, които решат да практикуват слънчево хранене, независимо целта, която си поставят - гладуване или само директно общуване със Слънцето, биха получили още по-добър резултат ако добавят мантрата, подарена ни от Архангел Ариел:

 ПРИЗИВ НА СВЕТЛИНАТА

 Аз живея в Светлина;

Аз се смея в Светлина.

 
Аз обичам в Светлина,

Аз съм жрец (жрица) на Светлината.


Аз нося и се храня със Светлина.

Аз със радост служа на Светлината.

 
Аз съм Светлина,

Аз съм Светлина. Аз съм.

Забележка: Всяко двустишие трае 5 секунди, така по-лесно може да се засича указаното време.










Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Много интересно.
13.05.2011 20:34
Поздрави ! Може ли да ми кажеш, тази мантра кога се казва - за да бъде добър ефекта?
цитирай
2. samorasla - Здрасти (((:
13.05.2011 22:52
bven написа:
Поздрави ! Може ли да ми кажеш, тази мантра кога се казва - за да бъде добър ефекта?

Аз лично я използвам, когато съм на открито сред природата.
В случая със слънчевото хранене мисля да си я повтарям по време на гледането в слънцето. Като за начало - 5 сек. само на първото двустишие, а останалата част - докато визуализирам със затворени очи. После 10 сек. с 2-те двустишия... и т.н.
Но най-добре всеки да я ползва както намери за добре. Намирам я за много подходяща за изграждане на "светлинната дреха".
цитирай
3. samorasla - Ние трябва да променим своите представи за света.
23.05.2011 11:44
Първично е не физическото тяло, а светлинното. Истинската основа на физическия организъм е светлинното тяло с неговите сензорни възприятия, нервните канали, централния компютър - чакрите, фината нервна система и ослепително светещите влакна. Дейността на нашето светлинно тяло в ритъма на хармоничния модул на маите в 260-елементния ритъм на пулсации, е поразително проста. Игнорирането на тази истина ни отпраща към "животинското царство".
Биоелектромагнитната батерия на отделния човешки организъм се зарежда от слънчевата електромагнитна батерия чрез сетивните органи. Ако настроим правилно своите сетивни органи постигаме осъзнаването на своето СВЕТЛИННО ТЯЛО.
Невежеството е голямо препятствие. Ограниченият ум е също сериозна бариера. Развивайки своите възприятия и вродените способности, хората ще раздвижат електромагнитния океан и ще открият в енерго-веригата на светлинното си тяло способностите си за левитация. така следващата стъпка на слънчевите хора е да победят гравитацията - още тук, в света на природата.
цитирай
4. анонимен - Има ли последователи в БГ?
31.05.2011 12:53
Искам да попитам дали има последователи в БГ и има ли някой, който е постигнал някакъв етап от изброените по време на практикуване на гледане на слънцето?

Много искам да започна занимания, но има доста противоречива информация за практиката на този човек и ми се иска да си намеря някой ментор, който е минал по този път и е постигнал нещо.

Благодаря предварително!
цитирай
5. samorasla - Не зная дали има група, която практикува слънчево хранене
02.06.2011 08:12
http://www.scribd.com/doc/52483805/lidia-kovacheva-gladut-priatel-i-likarstvo

Познавам хора, които са пробвали, но не съм чула за някой, който е постигнал пълно слънчево хранене. Това съвсем не значи че няма, просто не зная.
Аз лично не намирам противоречие в думите на проф. Манек
За пълно слънчево хранене той дава мн прост начин, който изисква единствено постоянство: започва се сутрин на изгрев или вечер при залез (не по-късно от 1 час преди!) с по 5 секунди, бос стъпил на земя, гледайки към слънцето. Всеки ден времето се увеличава с 5 секунди. Постепенно се намалява храната, увеличава се водата и... толкова. Останалото е воля и затревена площ! Другия начин - прави се същото, но се продължава с нормално хранене - само за здраве и подпомагане на процеса за усвояване на светлина в клетките на физическото тяло.
Най-добре е да се започне с методиката на Лидия Ковачева (линка)и ако се постигне някакъв първоначален резултат, тогава да се премине на ХРМ. Труден е не толкова глада, а пристрастяването към хранене. Затова се иска не просто воля, а ВОЛЯ - сериозна мотивация и предварителна съзнателна нагласа, за да се избегне насилието върху "съзнанието на физическото тяло". Знае се че то се опитва да противодейства, воден от ума, който се мъчи да "съхрани" на всяка цена земната природа.
цитирай
6. анонимен - WTF?!?
02.06.2011 14:19
Отговорих на коментар 5 и след няколко часа коментарът ми вече е изчезнал?!?

WTF????????????
цитирай
7. samorasla - Много съжалявам, не зная защо така се получава
04.06.2011 14:12
анонимен написа:
Отговорих на коментар 5 и след няколко часа коментарът ми вече е изчезнал?!?

WTF????????????

Освен че изчезват коментари, броячите не отчитат правилно, макар че не е толкова важно това, но за коментарите наистина много съжалявам, но разбрах че и др блогъри имат подобни проблеми.
цитирай
8. samorasla - Лечение със слънчева светлина Светлината и топлината на Слънцето
04.06.2011 14:13
Една хубава статия по същия въпрос за слънчевото хранене от Йосиф
http://www.yosif.net/articles.php?lng=bg&pg=3298
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: samorasla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2515672
Постинги: 324
Коментари: 1283
Гласове: 737
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031