Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2015 11:09 - Грьонинг, Брацо и Лъчева хармонизация са един и същи метод
Автор: samorasla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1708 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.03.2015 11:13


Тайната на квантовото лечение е в излъчваната любов към хората. Всеки, който е във връзка с Духовния си учител и Монадата е потенциален лечител. Разбира се зависи и от вибрацията и от духовния статус...
Кагото се създаде контакт между мен и Учителя Джуал Кхул, дълго време не вярвах - не вярвах в себе си и че точно с мен се случва това... Винаги съм знаела Неговото име - но някак така абстрактно... като нещо извън мен. Така възприемах и Духовната Йерархия, четях с удоволствие всичко, до което се домогвах - литература, послания, филми за Шамбала... Знанието за Йерархията, дори само имената на Възнесените Учители, ми носеха не само информация, но изпълваха сърцето ми с тъга и копнеж. Сега вече имам отговор - там е моето истинско семейство и аз скоро ще се върна при него.
Навярно и много други имат подобни преживявания. Много са приеми въплъщения за да се включат във всеобщото Дело - да подпомогнат екстернализацията и повторното идване на Христос - Световния Учител, заедно с  голяма част посветени и адепти. Ние просто сме първите птички - от нас се иска да почистим домовете, да заметем дворовете, да дадем пример, да помогнем и на останалите хора, споделяйки с тях знанието и преживяванията си.
Но колко са ония, които ни вярват, да не говорим, че още по-малко са ония, които ни следват!... Но... както се казва: да направим каквото трябва, а нека става, онова, което може да стане. Има подкрепа, ако можем да я уловим и да я използвоме по правилния начин.
При мен различното е, че благодарение на радиестезията, аз влязох в директен контакт с моя Духовен Учител. "Чатим" си, така както в скайп или фейсбук. Не винаги разбирам какво ми казва, но мога да питам, да искам пояснения. Това прави контакта много по-точен отколкото телепатията, защото при телепатията има опасност човек да се подведе от собственото ниво на познание - да се намесят собствени мисли и тълкувания. Този метод на директен контакт е още експериментален и той е един от двата нови методи, които Учителят е обещал преди повече от 60 години.
Лечението с Лъчева хармонизация, може да се нарече бонус за хората, защото истинската работа и обучение, което протича между мен и Учителят, е от съвсем друг характер. Жалко е, че българите са скептични - голяма част от хората  вярват в способностите на Бруно Грьонинг, на Брацо и други световни феноменални лечители, но не са готови да повярват, че същото се случва под носа им.
Е... аз не зная докога Учителят Джуал Кхул ще лекува чрез мен, надявам се по-дълго, за да може повече хора да постигнат по-високо качество на живот,  перфектно здраве, висока вибрация и изчистване на кармата.







Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samorasla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2515876
Постинги: 324
Коментари: 1283
Гласове: 737
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031