Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2018 12:48 - Объркана. Страх . Незнание. Щастие.
Автор: tincheto0o Категория: Други   
Прочетен: 1140 Коментари: 6 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         Странно е, животът ни изненадва постаянно. Всъщност, дори ни знам как да започна, защото се чувствам адски объркана и имам толкова много въпроси, които за съжаление нямат отговор, а появили се такъв, животът сменя въпросите. 
 Добре, хайде , нека всичко е по реда си. Когато бях по-малка си мислех, че всичко, което блески е злато,а всичко, което хвърчи се яде. Бях сигурна, че когато стана пълнолетна ще грабна живота в ръцете си, учех, спортувах, постоянно работех за този момент, постоянно работех за живота, бях пълна с енергия, но за съжаление смелост ми е липсвала винаги. Плаха съм, толкова несигурна в кожата си, може би, сега се уча да лея, знам ли... 
    Отдавна е настъпил момента, който трябваше да "сграбча", но аз някакак си го оставям да си преминава покрай мен, не че нещо, но е от чист страх. Преместих се на ново непознато място, това ми вдъхна толкова несигурност... И се питам : „ - Какво за бога , правя с живота си? “ Дори не мога да открия в какво съм добра, не знам как ... Навярно, много хора са като мен в момента, има и по-лоши ситуации, разбира се, но това е моята и не е лесно.Всеки се е ориентиал на някъде, а аз не, защото не знам какво искам да правя или пък съм добра в нещо, но не е достатъчно развито и точно тук сама си отговорих на въпроса. Животът е такъв , какъвто си го направиш. Не знам къде по пътя изгубих себе си, кога беше моментът, в който спрях да бъда упорита, как да си възвърна мотивацията, живота минава покрай мен, дори не помня кога бях ученичка, а вече съм студентка, къде оставих истинската аз ? 
     Моля Ви, споделете ми, Вие някога били ли сте объркани, било ли Ви е страх от нещо, страхувате ли се от провал, какво за Вас е живота, как се справяте със стреса, какво за Вас е щастието, бих чела с голям интерес. Благодаря Ви много за това, че сте отделили от времето си, за да прочетете този , може би, ненужен пост за Вас. Всички сме хора, нали така ? Никого не можем да виним за това, кого обича и от какво се страхува, никого не можем да виним за емоциите му. Бих се радвала да ми разкажете за вашите емоции, за нещата, за които обичате да мислите или нещата, които не Ви допадат дали в обществото или в ежедневието. 
      Желая Ви, дни изпълнени с усмивки и емоции, дни, в които да чувствате, че ЖИВЕЕТЕ, дни изпълнени с любов и топлина. Бъдете щастливи.   



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siainia - Smelostta
19.12.2018 00:34
Ne e dobrodetel
цитирай
2. siainia - Ако
19.12.2018 00:38
Не вършиш нищо нередно няма да изпитваш страх
цитирай
3. siainia - Мисля
19.12.2018 00:47
Че сме ползвали от живота и трябва да му се отрлатим
цитирай
4. siainia - Добра
19.12.2018 01:13
Си в насочването на енергия
цитирай
5. siainia - Ако аз
19.12.2018 01:27
Ровярвам в теб че ти си способна да направиш нещо ти наистина ще го направиш понеже подходящия дух веднага ще застане над тебе:)
цитирай
6. siainia - Щастието
19.12.2018 01:47
Е любовта на бог и милостта на бога
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tincheto0o
Категория: Други
Прочетен: 22477
Постинги: 15
Коментари: 9
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031